Webellis

Időnként rácsodálkozom, milyen klassz dolgok vannak a neten. Máskor meg eszembe jut, hogy lehetne jobban is csinálni.

Friss topikok

Eladni a láthatatlant II. - Bizalomépítés

2018.01.13. 13:58 Hory977

Hogyan működik a Megrendelő, amikor szolgáltatást vásárol? Mi alapján hozza meg döntését?
A cikk első része itt olvasható el.

Online bizalomszerzés

Más információ nem lévén a honlapra hagyatkozhatsz. Nagyon fontos az első benyomás - mennyire esztétikus és rendezett az oldal, tükrözi-e azt, hogy gazdája jól ért ahhoz, amit hirdet. Ha nem hagyod ott kapásból az oldalt azért, mert az olyan, mint egy poros kirakat egérrágta és napszítta papírmasé reklámokkal, akkor a részletek átfutása alapján szerzett kép alapján döntesz arról, felveszed-e a kapcsolatot az illető szakemberrel.

Referenciák

Ha nincs személyes ajánló, akkor jobb híján az illetőről vadidegenek által alkotott vélemények, vagy korábbi munkák (fotók) alapján alkothatsz előítéletet. Itt azért már az ismerőseid szavahihetősége hiányzik, de feltételezheted, hogy a véleményt adó igyekszik objektív maradni (bár azzal, hogy ő már korábban elkötelezte magát az adott mesterember vagy -asszony mellett, ez már valamennyire megkérdőjelezhető).

Rossz esetben az is felmerülhet benned, hogy fiktív véleménnyel találkozol... Vagy az adott munka más keze nyomát dicséri. Kínos dolog, ha hazugságon véled kapni reménybeli szolgáltatódat - azonnali válóok

A tudás az elad

Adj okos tanácsokat, árulj el részleteket a munkáddal kapcsolatosan, törődj az érdeklődő konkrét bajával - ha potenciális szolgáltató vagy, biztos felnéznek ezért rád azok, akiken a te tudásod segíthet.

Rászorulóként pedig biztos, Te is hálás vagy minden tippért, ami problémád megoldásához közelebb vezet - legyen az hajhullás, töredezett köröm elleni szer ajánlása, vagy egy praktikus fogás, aminek rendszeres alkalmazása a lefolyó eldugulását megakadályozza.

Ingyen

Külön kategóriát jelentenek az ingyenes, testre szabott ajánlatok, A testre szabás, és a személyre szóló, egyedi megoldások felvillantása többnyire olyan elkötelezettséget indukálnak, amik a megrendelési hajlandóságot jócskán a magasba hajtják. Szolgáltató szempontból annyi a hátrány, hogy időt, fáradságot igényelnek, ami ugye pénz. A füstbe ment árajánlat készítések költségét tekintsd egyszerűen marketing kiadásnak! Ha elég magas a konverziós ráta - azaz a megrendelés / ajánlat hányados - akkor az árajánlat marketing fegyvertárad egyik legértékesebb darabja lehet.

A harmadik (befejező) részben az árak szerepéről lesz szó a vásárlói döntésekben.

A bejegyzés trackback címe:

https://webellis.blog.hu/api/trackback/id/tr565071141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása