Webellis

Időnként rácsodálkozom, milyen klassz dolgok vannak a neten. Máskor meg eszembe jut, hogy lehetne jobban is csinálni.

Friss topikok

Archívum

Eladni a láthatatlant II. - Bizalomépítés

2013.02.23. 13:58 Hory977

Hogyan működik a Megrendelő, amikor szolgáltatást vásárol? Mi alapján hozza meg döntését?
A cikk első része itt olvasható el.

Online bizalomszerzés

Más információ nem lévén a honlapra hagyatkozhatsz. Nagyon fontos az első benyomás - mennyire esztétikus és rendezett az oldal, tükrözi-e azt, hogy gazdája jól ért ahhoz, amit hirdet. Ha nem hagyod ott kapásból az oldalt azért, mert az olyan, mint egy poros kirakat egérrágta és napszítta papírmasé reklámokkal, akkor a részletek átfutása alapján szerzett kép alapján döntesz arról, felveszed-e a kapcsolatot az illető szakemberrel.

tovább »

Eladni a láthatatlant I. - A vásárlói bizalom pillérei

2013.02.09. 14:29 Hory977

 

Láthatatlan szolgáltatásHarry Beckwith Eladni a láthatatlant című könyve kötelező marketing olvasmány kellene legyen mindenkinek, aki szolgáltatást értékesít. A könyv alaptétele, hogy a vásárló egy szolgáltatás megrendelésekor tulajdonképpen azt a hitet veszi csupán meg, hogy amire szüksége van, azt rendben és időben meg fogja kapni.
Ehhez pedig bizalomra van szükség! Mi minden keltheti a bizalom illúzióját Benned, a megrendelőben?