Webellis

Időnként rácsodálkozom, milyen klassz dolgok vannak a neten. Máskor meg eszembe jut, hogy lehetne jobban is csinálni.

Friss topikok

Fogászat Pesten és Budán

2018.03.14. 21:12 Hory977

Hova induljunk, ha belenyilall, érzékennyé válik, vagy már be is gyulladt, esetleg letört?

A legkézenfekvőbb, ha megkérdezzük ismerőseinket, ők hova járnak és mik a tapasztalataik. Egy-egy ilyen jó ajánlás aztán azt eredményezi, hogy akár Csepelről is kibumlizik az ember Máriaremetére. Mindezt pedig azért, mert egy megbízható kolléga megesküdött rá, hogy az a doktornő aranykezű, és megmentette az az apósa bal felső ötösét, amiről pedig már mások lemondtak…

Megbízható fogász

tovább »

Dobozos és egyedi szoftverekkel a vállalkozások óceánján

2018.02.27. 17:10 Hory977

navigare.jpgNavigare nevesse est, vivere non est necesse. Pompeius noszogatta így Szicíliában azokat a hajósokat, akiknek nem fűlött a foga a viharos tengerre szálláshoz. Azaz hajózni muszáj, élni nem.

A mai vállalkozásoknak is megvannak a maguk tengerei, legyen szó szállítmányozásról, könyvelésről, adózásról, készletezésről meg még ki tudja hány adminisztrációba torkolló kötelezettségről. Ezeken a vizeken pedig sokan hajóznak dobozos szoftverek fedélzetén. Az igazi tengeri medvék azonban az egyedi szoftverek vitorláiba fogják a szelet, ezzel is igyekezve elsőként elérni a maguk Rómájába, akár  Pompeius hajózói.

Eladni a láthatatlant II. - Bizalomépítés

2018.01.13. 13:58 Hory977

Hogyan működik a Megrendelő, amikor szolgáltatást vásárol? Mi alapján hozza meg döntését?
A cikk első része itt olvasható el.

Online bizalomszerzés

Más információ nem lévén a honlapra hagyatkozhatsz. Nagyon fontos az első benyomás - mennyire esztétikus és rendezett az oldal, tükrözi-e azt, hogy gazdája jól ért ahhoz, amit hirdet. Ha nem hagyod ott kapásból az oldalt azért, mert az olyan, mint egy poros kirakat egérrágta és napszítta papírmasé reklámokkal, akkor a részletek átfutása alapján szerzett kép alapján döntesz arról, felveszed-e a kapcsolatot az illető szakemberrel.

Eladni a láthatatlant I. - A vásárlói bizalom pillérei

2017.12.09. 14:29 Hory977

 

Láthatatlan szolgáltatásHarry Beckwith Eladni a láthatatlant című könyve kötelező marketing olvasmány kellene legyen mindenkinek, aki szolgáltatást értékesít. A könyv alaptétele, hogy a vásárló egy szolgáltatás megrendelésekor tulajdonképpen azt a hitet veszi csupán meg, hogy amire szüksége van, azt rendben és időben meg fogja kapni.
Ehhez pedig bizalomra van szükség! Mi minden keltheti a bizalom illúzióját Benned, a megrendelőben?